Promocija brošure „Domaće iz Nikšića“
U etno ambijentu porodične firme „Cornelian“ MFI Alter Modus i Turistička organizacija Nikšić prezentovali su novu brošuru „Domaće iz Nikšića“. U brošuri je zastupljeno 15 reprezentnih proizvođača sa područja opštine Nikšić.
„Podržavajući ove vrijedne ljude i njihove proizvode osnažujemo i lokalnu zajednicu i crnogorsku ekonomiju, što je u skladu sa strateškim ciljevima naše kompanije. Vrijedno je pomenuti i jedan od naših značajnih zajedničkih projekata – Sajam lokalnih proizvoda – koji je prošle godine proslavio jubilej okupivši preko 200 lokalnih izlagača“, kazao je Velibor Nikolić, menadžer poslovnice Nikšić u MFI Alter Modus.
Zadovoljstvo saradnjom i njenim rezultatima dijele i u TO Nikšić.
„S obzirom na to koliko je ponuda privrednika sa teritorije opštine Nikšić bogata i raznovrsna za očekivati je da brošura uskoro doživi reizdanje. Nama je cilj da domaći proizvodi, odnosno gastronomska ponuda iz naših sela, sa naših ruralnih područja, bude u prvom planu kada je turistička ponuda naše opštine u pitanju. Zaista smatram da je ta ponuda nešto što je autentično i jedinstveno. Imamo jako lijepo iskustvo sa sajma turizma u Beogradu koji se desio prošlog vikenda, na kome smo imali cijeli jedan dan posvećen domaćim proizvodima i zaista taj broj posjetilaca i njihove reakcije su nam jasan indikator kakva je naša gastronomska ponuda i u kom pravcu treba da idemo kada je u pitanju poslovanje naših privrednika“, istakao je Mitar Barać, direktor TO Nikšić.
Brošuru u elektronskoj formi možete preuzeti OVDJE.